42445

Serviss kā kompānijas panākumu atslēga



TRENIŅŠ DARBINIEKIEM, KURI VEIC KLIENTU APKALPOŠANU

Treniņa mērķis:

  • Precīzi parādīt klientu apkalpošanas kvalitātes ietekmi uz kompānijas rezultātu
  • Dot izpratni par to, kā veidojas klienta lojalitāte un gandarījums
  • Parādīt ieguvumus no augstvērtīga servisa darbiniekiem un kompānijai
  • Trenēt dažādās saskarsmes situācijās praktiski lietojamus instrumentus
  • Iemācīt izvairīties no konfliktsituācijām
  • Palīdzēt atrast piemērotāko reakciju klienta neapmierinātības gadījumā
  • Uzlabot papildus pārdošanas prasmes
  • Dot papildus motivāciju treniņā iegūtās metodes aktīvi lietot ikdienas darbā





Treniņa tēmas – pieprasīt rakstiski e-pastā: smart@smartsream.lv

Treniņa apjoms – 2 dienas (18 akadēmiskās stundas) 
Treneris – biznesa konsultants Jānis Audijāns




 
      Atpakaļ